this is not for soap...

Och så stiger man in i sin comfort zone igen, då allt man designar ser ut som att det ska hamna på ett tvålpaket.


Ursäkta småkass censurering, ni får snart veta vad det är. Och nej, det är inte tvål...


Jag har fått ett ganska stort projekt på jobb, det har att göra med branding (varumärkesbyggande/företagsidentitet) vilket jag först var väldigt osäker på när jag hade det i skolan.

Det gick vädligt bra tillslut, och nu har jag intresserat mig jättemycket för det, så jag får helt enkelt göra mitt bästa och hoppas att det är bra nog.


Det kommer dock inte att se ut som ovan, men jag experimenterar lite. Jaja, ni får se allt inom kort.


/Soapdesignerwoman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0