good news, bad news

Dagen, i good and bad news:


The bad news...

• Är jättesvettig.
• Och trött.
• Lämnade hemmet kl 08.05 och landade igen kl 20.01.
• De har hittat på något nytt jävla system med tågen i KL helt plötsligt, och det tog säkert dubbelt så lång tid att åka hem.
• Missförstod detta nya system, tryckte fel och fick betala extra.
• Fick en skitkonstig taxichaufför som inte hörde vad jag sa, körde som en galning, och gav mig för lite pengar tillbaka.
• Blev skitsur.




The good news...

• Kom tillslut hem!
• Stormtrivs på jobbet!
• Stormtrivs med mina kollegor!
• Har fått roliga uppgifter hela dagen! Bland annat har jag fått återuppväcka min lilla journalistik-ådra. Fast på engelska.
• Min lille hertig kom och mötte mig i garaget! (Känner mig saknad, hehe)
• Har deodorant hemma, luktar gott igen!
• Blev glad igen!




Och nu ska jag ut och äta, köpa bläck till skrivaren och ringa min kära mams en stund.

Det blir nog rätt bra det här trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0