bubur ayam

Hoppas att alla haft en fin jul och helg, och att livet leker rent allmänt.

Jag har spenderat min helg med skitförkylning, halsont och en massa asiatisk risgröt med kyckling (bubur ayam). Den finns till och med att köpa på McDonalds för samma pris som en cheeseburgare där hemma.


Men en cheeseburgare hade minsann inte suttit fel just nu...


Annars var julen okej, spenderade den i hertigens föräldrars hus i Shah Alam och ringde hem till la familia precis efter julklappsöppningen. Blev inte sjuk förrens på kvällen där, som tur var.

Idag är vi lediga och imorgon börjar allvaret igen, så jag sörplar vidare och tar mina små örter i pillerform, och hoppas vara 'fit for fight' igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0