randiga skor

Har en hel del att uppdatera om här i bloggen, men skolarbeten och dylikt har slukat mig hela helgen och även nu i början på veckan. Varav sjukt kass uppdaterad blogg.

Men idag var jag i alla fall ute och och åt och shoppade (inte jag, tyvärr) med friendsen efter ett besök på skolan på eftermiddagen, så fick en liten bensträckare från min lilla pluggvrå i alla fall.

Åt pasta, mozarella-sticks, och drack en massa bubble tea. Lyckad dag helt enkelt.


Hade för övrigt mina Bandung-skor på mig idag. Köpte dem i Bandung när vi var där i mars (varav smeknamnet), men har bara haft dem på mig två gånger sedan dess, inklusive idag. Så inte så ofta kan man säga.

Men jag i alla fall jättemånga komplimanger från olika håll idag (till och med från min lärare) så jag antar att de är lika awesome som jag fick för mig då jag köte dem. Hehe. Så nu ska de användas oftare.

Om man nu skulle få för sig att fotografera dem ur fågelperspektiv, i ett skitigt garage på vägen hem, med en suddig mobilkamera, och sedan lägga upp eländet i bloggen så skulle det nog se ut ungefär såhär.

Det roligaste var då en av mina friends inte såg blixtlåset på hälen, utan trodde att jag satt och knäppte varenda läderremsa hela morgonen för att få dem på mig...


PS jag är inte gravid, det var miljöpåsen på armen som ville komma med på bild...

PS igen, från och med imorgon så uppdaterar jag som vanligt. Måste börja ta fler pauser från illustrator och photoshop så får kanske passa på att blogga mer.

Eller kanske något som ej är relaterat till min lilla mac. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0