har hittat in igen

Vart tog Ida vägen?

Jo hon har spenderat helgen i en liten, mörk 'design-upp-över-öronen-och-så-pms-på-det-bubbla'.

Ikväll försöker jag komma ur den med hjälp av Imogen Heap på högsta volym (okej nte högsta så här efter midnatt men medelhögt) och så en massa Oreos med smak av glass. Eller hur mycket glass det smakar vet jag inte, men de har en kylande effekt i alla fall, och så är de lila. Det räcker för mig liksom.

Imorgon rullar livet på som vanligt och på tisdag är det Hari Raya, som jag skrivit om tidigare. Det är typ Malaysias största högtid, och vi kommer att fira i Shah Alam. Förhoppningsvis så funkar internet, men gör det inte det så återkommer jag på onsdag.

Inte för att någon gråter av en bloggfri dag, har trots allt varit borta hela helgen.

Jag fick förresten en kommentar om hur jag får till mina skuggor i mina illustrationer, så självklart kommer det upp ett litet inlägg med mina heligaste tips (de få jag kan, hoho) fast det blir nog lite senare i veckan som sagt, om jag inte fått tid att göra det imorgon. Jag delar gärna med mig av det jag kan i alla fall, så håll utkik i veckan.

Men nu blir det som sagt omnomns och Imogen, med ösregnet utanför som bakgrundsljud. Myyys~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0