pluggskada

Idag bjuder jag på fler grönaktiga, oskarpa, kluriga mobilkamerabilder. Fast inte på mina skor, utan på vad jag pysslat med i illustrator idag.


Jag vet att en skärmdump hade passat bättre, men det blev lite charmigare såhär.

Jag är nog inte helt normal, när jag väl tar en paus från skolrelaterade arbeten en dag så påbörjar jag nya för skojs skull.

Den behornade tjejen (överst) är inte klar och ska kanske hamna på min framtida hemsidan eller så, min lärare vill nog inte se fler illustrationer i min portfolio, hoho.

Den färgglada drömfångaren har jag gjort till en av Akiras klienter, mest för att han har fullt upp redan, och för att jag kände på mig att det var en uppgift i min smak. Så som ren underhållning antar jag.

Fast jag har också varit ute och virrat runt på Solaris i regnet idag, mest i jakt på en god 'nasi lemak' (vilket egentligen är en frukosträtt här) och misslyckades, så det blev en god 'nasi goreng mamak' istället. Köpte också lite vanilla coke och myser nu framför Bizarre foods med Andrew Zimmern. Bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0