think pink och sånt

Blev en väldigt rosa shoppingrunda inne på 7/11 nyss. Det gör kanske mogondagens tvättstund roligare.


Japp jag har inget intressant att berätta annars, bortsett från att Pan är här och ska övernatta i vår lilla stuga. Jag kommer att vara ute imorgon med mina friends (efter förmiddagens tvättelitvätt), så får de umgås med alla sina tv-serier och spel under tiden. Efter det ska vi sticka till världens najsaste matställe vid hans hus innan vi lämnar av honom. Ja allt detta efter att jag kommit hem då. Matstället är inte ett dugg fancy, men de serverar alldeles underbara nasi goreng.

Men nu chillar vi med Spartacus och sojamjölk med smak av choklad, eller jordgubb för min del.

OCH NEJ Magnum mandel är INTE den godaste glassen, för det är den med mörk choklad och tryffel. Som jag googlade, och tydligen finns den bara i Indonesien, Malaysia? Oh no! Vad ska jag ta mig till när jag åker hem?

Fast okej, deras glassar med vit choklad är också väldigt najs.

Äh nu blev jag sugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0