selamat pagi

Eller godmorgon, som det också kan heta.

Nykläckt foto från mitt fönster...

Jag vaknade och kände mig alldeles utvilad klockan 6 i morse. Eller 06.03 var klockan då jag kikade. Har inte somnat om sedan dess, fast jag låg kvar och läste nyheter och sånt tills nu, 07.50. Och nu bloggar jag, i brist på annat vettigt.

Idag åker jag och hertigen tillbaka till KL efter tre dagars 'semester' i Shah Alam, hela Malaysia har ju haft ledigt sedan i tisdags. Imorgon börjar allvaret igen, har en heeel deeel att ta igen. Får börja ikväll hade jag tänkt, för först så ska Akiras bror med familj hälsa på i lägenheten. Eller hälsa på i poolen rättare sagt.

Dags att börja packa ihop, hepp hepp~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0