experimenterar

Opppsss det blev inget poolbesök idag. Det har regnat och stormat hela dagen, så jag har jag gett mig på ögon och bakgrund i min hjort-tjej-design istället.

Ögon step by step - med hjälp av spattig gif.

Ikväll blir det umgänge med Topan igen, den här gången har har Ali med sig. Då lär det inte bli mycket designande här hemma, så lika bra att passa på nu.

Tycker ni förresten att det blir lite småtråkigt när jag lägger upp mina små verk i bloggen? Eller blir det bra att balansera alla matbilder med? Haha, helst hade jag lagt upp en massa turistiga Malaysiabilder, när man har bott här i över två år så tänker man liksom inte på sånt längre.

Får kanske börja bli bättre på det, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: elin

Jag älskar dina små verk så de måste du fortsätta lägga upp, eller rättare sagt jag älskar allt på din blogg =)så blogga på om allt! Jag är dig trogen och läser allt =) <3

2011-08-13 @ 12:16:34
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0