crazy monkeys

Godmorgon på er, fast för min del är denna morgon är allt annat än god egentligen.

Har sovit jättedålig och bara drömt en massa konstigt. Bland annat så blev jag jagad av en flock galna apor som försökte slita av mig mitt hår, som just i drömmen var typ Rapunzel-långt, så att det skulle bli extra svårt att fly.

Avskyr drömmar där man blir jagad, man kan liksom inte springa snabbare än att det känns som att man står still heller. Panik.

Men ja, sedan vaknade jag upp med alldeles svullna, rinniga ögon. Var kanske allergisk mot dessa elaka mardrömsapor...

Har förresten ganska mycket att göra i veckan, men försöker blogga på så gott jag kan. Fast det blir nog ganska mycket designrelaterade inlägg i så fall. Idag blir det bara en massa jobb/design/jobb/design, men först en massa ögondroppar.

Dripp dropp, dripp dropp.

En piggare Ida, men ett gäng snällare apor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0