predafant

Idag mår jag bra! Tjoho!

Har varit i skolan till och med, var där för att köpa biljetter inför morgondagens examen. Mina 'seniors' tar examen och så det blir att åka in och då alla avgångselever ställer fram sina slutprojekt i varsitt bås, bra att börja kolla in så att jag är redo när det väl är dags. Hehe. He.

Det 'bjuds' även på en stor, fin fashion show från de som pluggat fashion design.

Mja, bjuds gör det ju inte då man måste betala 250kr i inträde, inklusive allt. Utan fashion show går det på 180kr kanske. Billig avslutning, hehe. Kanske beror på att den hålls på Mariott Hotell, eller så är båsen gjorda av gjutet guld.

I vilket fall som helst så bör vi gå minst en gång innan ens egna examen, så att man vet vad som väntas och så. Kan dock inte förstå hur de tänker sig att de som har stolta föräldrar som kommer, ska få dem att punga ut 500kr för två pers för att gå på sitt barns examen. Som på många andra skolor är gratis.

Får kolla upp det där, hur det fungerar med familj och så. Gissar dock redan nu på att det blir inträde ändå. Raffles, raffles, raffles. Suck, ack, stön och stånk.


Har i alla fall känt mig fin idag, med min lilla elefantring jag köpte i Bandung.

Fast Joshua tyckte mer att ansktet såg ut som 'Predators',
så vi kallar den för Predafant istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0