indian banan

Näpp, den här näsan får minsann duga.
Ska jag använda illustrationen i något projekt eller så i framtiden så får jag väl ändra och ha mig den dagen.

Men den duger i alla fall som en vanlig bakgrundsbild till min laptop:


Till min bakgrunsillustration lade jag till lite gammalt papper som texture bakom, och så lite extra fjädrar till vänster.

Citatet 'Certain things catch your eye, but pursue only those that capture your heart' är ett gammalt visdomsord från de amerikanska indianerna, som jag tycker är väldigt inspirerande, plus att det passar in i hela indian-temat.

Blir säkert en serie av det hela (inte bakgrundsbilder, haha) med flera indian girrrrlz, då och då när jag har tid över. När jag inte har läxor, eller spelar sims då.

Kommentarer
Postat av: Mams

Alltså jag är så imponerad o tycker det är fantastiskt att du överraskar hela tiden, så duktig du är. Vad månne bliva av dig vår lilla tös.

Lycka till med alla dina projekt.

O du, glöm aldrig att tro på dig själv, för du är absolut mkt bättre än vad du är medveten om.

Pusspusshaj, mams o paps

2011-04-21 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0