i'm baaack!

Är just nu nyligen hemkommen från en vecka i Indonesien, har över 1000 bilder (där det så klart ska sorteras och raderas) så det blir kanske några bildbomber framöver.

Blir dock inte några dag-för-dag-inlägg som jag brukar skriva efter resor, men däremot så blir det inlägg efter stad. Så först ut Jakarta, sedan Bandung, och sist Bogor (Akiras hemstad).

Men nu är klockan mycket och jag har packat upp hela kvällen (visar även shopping senare, hehe) och pratat med mams över telefon, så nu kallar min mjuka, svala säng och så blir det lite uppdatering imorgon!

Såg ni förresten mitt misslyckade försök till mobilblogg nedan? Hah, får jobba på det.

Nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0