gnäller av mig

Ojdå, det blev inte så många uppdateringar sedan jag kom hem. Får skylla på att jag fick en sent påkommen matförgiftning igår kväll, rusade med bil till kliniken vi brukar gå på, hinner precis ut för att... 'kasta upp' i en buske utanför. Så najz.

Resten av kvällen/natten spenderade jag med världens yrsel, som hållt i sig även idag då jag både lyckats sparka i smalbenet i Akiras sängkarm vilket resulterade i världens bula mitt på benet, och kort efter det sprang jag rakt in i den alldeles för rena balkongdörren (glas ju) när jag skulle hänga upp tvätt. Har nu världens rödaste och ömmaste näsa.

Men magen mår bättre i alla fall, tur att skolan inte börjar förrens torsdag.

Klaga, klaga, klaga, kvällens utsikt kan jag i alla fall inte klaga på.


Kommentarer
Postat av: Mams

Lilla lilla hjärtat. Är lilla magen bättre o allt annat oxå??? Du måste vara rädd om dig. Fantastiska bilder o filmer fr er lilla tripp.

Ha de bäst o var rädd om dig.

Hälsa till alla.

Lavumissupusshajsan

2011-04-05 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0