en vacker brud

Okej nu har jag sett snittar från bröllopet, och det såg himla fint ut.

Men nu kan vi detta. Om och om igen visas det nu, och allt ska diskuteras.

Akira satt i alla fall och kommenterade Williams hår, eller snarare hans lilla kala plätt på toppen. Gång på gång.

Jag är inte bröllopsgalen själv, men jag försökte i alla fall förklara att det inte känns så fint att sitta och narra en brudgum eller brud under sin speciella dag. Han svarade med att han själv inte skulle bry sig.

Så vi får väl se hur glad han blir när jag taggar honom på facebook i den här bilden.


Kommentarer
Postat av: Mams

Ha Ha Ha, du är bara för rolig. Ha Ha Ha, kan ikke sluta skratta!!!!

2011-04-29 @ 17:32:47
Postat av: Bruschan!

HA HA HA HA HA HA HA!

Jag hade velat vara på det bröllopet :D

2011-05-02 @ 00:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0