dunkelidunk i huvudet

Har världens huvudvärk just nu.

Eller jag har haft det hela dagen ungefär.

Killar är tyvärr av det genus jag aldrig kommer att förstå mig på.

Men skitsamma, imorgon ska jag ut med vännerna och göra staden osäker, tydligen så känner Penny till ett ställe som säljer alla olika sorters ugglor. Alla utom de riktiga. Tyvärr. Så jag är sååå exhalterad. Trots två tinningar som bankar i takt. Men det går väl över.

Tänk om tinningar bankat i otakt när man har huvudvärk, vad mycket värre allt hade varit då? Får väl vara en gnutta tacksam trots allt.

Se allt från den ljusa sidan. Heh.

Kommentarer
Postat av: Elin

Trots huvudvärk så är du grymt vacker på dem bilden! Älskar färgen på dina läppar! Love

2011-04-17 @ 22:22:53
Postat av: lena zadig

Ciao Ida - sitter här o kollar alla dina helt otroligt härliga bilder och inser att du är på ditt livs största äventyr. Härligt härligt. Stor kram o var rädd om dej o Bubba. KRAM LENA

2011-04-18 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0