bröllop och brillz

Idag pågar ett kungligt bröllop som de annonserat om i över en månad nu. Men jag har inte sett på det, alls. Inte för att jag bojkottar eller är emot monarki och hela den biten, men jag har helt enkelt inget intresse för det.

Vad jag gjort istället:

1. Varit på bio med bubba, blev Red Riding Hood som jag sett fram emot som bara den. Blev besviken.

2. Var på bio igen! Med 10 minuters mellanrum. Blev en dubbelbio dejt alltså, och film nummer två blev Thor i 3D som var riktigt nice.

Totalt pungade jag ut 50 kr för hela kalaset.

Oj vad dyrt.

Not.

3. Vittnat en lång kö som fyllde typ hela övervåningen på köpcentrat, och sluta vid Mac Store. Ipad 2 är ute.

4. Köpte brillor:


Vars bågar ej går att öppna så lite svårt att se igenom.


5. Ljög på bloggen, det var ju ett fräsigt halsband!


Hihi hoho haha. Ursäkta ruffset.

Nu ska jag researcha lite, sedan glo på film igen och mysa, och ja så ser min fredag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0