wow, vilken vecka...

...är väl allt jag kan säga. Jag har skrattat, gråtit, stressat sönder mig, klappat mig själv på ryggen, sovit alldeles för lite och råkat skära av typ halva fingertoppen.

Ok det sista var överdrift, men den fick bli omplåstrad i alla fall...

Imorgon är det fredag, och på eftermiddagen kommer allt att vara över. Min 5.1 termin kommer att vara helt över, och om två veckor påbörjar jag 6.1.

Detta är helt klart den tuffaste veckan jag varit med om, och jag bara räknar ner timmarna tills det är över, samtidigt som jag finslipar mina arbeten.

Efter klockan fem imorgon sticker vi till Shah Alam, och då ska jag gå i ide. Jag ska bara sova och lata mig, lägga på en ansiktsmask, spela spel, blogga ordentligt... och sova lite till.

Jag är helt slut i alla fall, men jag ska fixa lite till innan jag tar några timmars sömn.

Hörs imorgon, när allt är över.

Kommentarer
Postat av: Mams

Heja Ida friskt humör det är det som susen gör, heja heja heja...

Tänk så fort tiden har gått trots allt, helt otroligt. O du är så fantastiskt duktig o det du gör är bara så bra.

Nu ser vi fram emot att få hem er o fira en kul jul o nyår tillsammans. Älskar dig o längtar efter dig, hälsa alla, pusshaj

2010-09-23 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0