taggad

Hej bloggläsare, hej mor.

Ok så anledningen till att jag tog ett extra generöst CSN-lån var detta:



Känns ju lite speciellt när man får tagga in sina egna verk på kroppen, gärna stort också. Och när man inte har någon inkomst..

MEN den kostade bara 3 lakan så jag är nöjd... :)






























...ha ha! Hoppas att ni ine gick på den lätta :{D
Har man photoshop skillz får man ju använda dem till att jävlas med :p

CSN-lånet blir att betala tillbaka lånet jag tog av mormor när jag först kom hit, men jag gillar verkligen inte att vara skyldig andra muanniskor pengar. Det känns liksom lite bättre att vara skyldig CSN pengar är sin kära mormor, CSN blir liksom mer.. att man är skyldig sig själv på något sätt.

Men jag har faktiskt börjat pilla på idén att tatuera mig snart igen. En lite mindre än på bilden dock, haha. Designar något lite mer blygsamt som skulle hamna runt höger handled..

Men bara mamma och Akira har hört idén och de verkar gilla den, så jag får väl önska mig det i julklapp eller nåt, haha :D

Kommentarer
Postat av: fisen

naaj, hahaha jag gick på det!!!

2010-09-30 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0