såhär ser jag ut just nu


För alla er som undrar liksom.

Jag bet mig i kinden tidigt igår, och sedan bet jag mig nog på samma ställe igen då det svullnat upp. Sedan under dagens gång så svullnade det upp mer och mer, och 'såret' blev liksom större och hårdare. Och det gör väldigt ont.

Men trots det hade jag en bra dag, har äntligen umgåtts med Deen en stund, då vi fick snacka skit en stund och catcha up för de 7 månader vi inte setts. Akira var också med, så det var vi tre på ett ställe som heter Rasta, som jag aldrig varit på innan. Det påminner om Hartamas Square som jag nämnt i bloggen tidigare. Under kvällen kund jag bara trycka i mig en liten skål med potatismos och gravy, skit-kind. Glömde att ta med kameran, så inga bilder.

Så ja, jag gick till sägns igårnatt med hopp om att det skulle kännas bättre idag, men ack så fel. Vilket skit. Men nu har jag upptäckt att det känns bättre att blåsa upp kinderna som på bilden, för då nuddar i alla fall inte tänderna vid kinden. Jag har också lagt på en ett tjockt lager av liten salva mot munsår inne i kinden, inte för att jag tror att det ska läka ett bett, men kinden domnar i alla fall av en smula.

Aja, det jag skulle komma fram till var att det är väldigt synd om mig just nu :( Tycker i alla fall jag, och det är väldigt sällan jag är så gnällig som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0