plugge-lugge-lugg

Jahapp då var alla mexikanska damer färdiga, inklusive förpackningen, så jag jobbar vidare på min 80 sidor långa årsredovisning som ska skrivas ut imorgon.

Gör en årsredovisning för WWF så jag har varit och köpt 100% återvunnet papper idag, varit ock fått det uppskuret som A4 (man köper dem som typ A1 storlek, ganska stora) och nu jobbar jag på för att blir färdig. Så den ska skrivas ut och sedan bindas ihop, eller limmas ihop, ska köra på en perfect binding tror jag.

Sedan ska jag ägna tid åt effekterna på mina mexikanska damer, vissa ska sprayas, andra ska det klistras på saker, andra skäras i... Ja, jag får visa när allt är klart tror jag.

Efter det så är två slutprojekt färdiga i alla fall, och då har jag bara en flash hemsida och en meny + 4 artboard kvar. De ska bara skrivas ut på onsdag i princip, är snart färdig men jag vill gärna sova inatt så nu blir det fokus på årsredovisningen.

Om tre dagar ska jag sova ett helt dygn i sträck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0