ojoj!

Så glömde man bort lilla bloggen igen! Eller ja, internetet är ju inte det bästa just nu heller, befinner mig ju i Shah Alam över helgen där det firas Hari Raya och umgås med Akiras familj. Och så har det ju blivit några besök på Sunway Pyramid Mall, ett av favoriterna ju. Man får passa på när man är nära :)

Har varit jättesugen på att gå och se den nya Resident Evil Afterlife på bio med, den började visas i torsdags, men det har varit fullt, fullt och åter fullt, så jag får väl vänta tills det lugnat ner sig lite i biosalongerna, lär bli efter nästa torsdag då det kommer ut nya filmer ju. Och nu vet nu det.

Jag hade ju glömt att ta med kamera innan, så jag har inte kunnat fota i helgen, och har därför inget intressant att visa, eller säga egentligen, utom att jag fortfarande lever och att bloggen fortfarande är relativt aktiv. Men imorgon blir det mer firande, och då följer kameran med i högsta hugg, så kanske kan jag bjuda på någon bild från ett riktigt malaysiskt Hari Raya firande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0