mitt-i-natten-blogg

Klockan är halv fyra. Jag vaknar. Jag är hungrig.

Känns lite halvdrygt att gå ock ställa sig i köket för att göra mackor eller så, så just nu tröstäter jag cashewnötter och hoppas på att det håller ett tag.

Så nu ligger jag och kikar igenom mina arbeten jag redan lämnat in förra veckan. Jag är nervös.
prestationsångestprestationsångestprestationsångestprestationsångestprestationsångest

Jag hade mer än gärna bytt ut det mot vilken ångest som helst. Just pick one, gör mig rädd för höjder, djupa vatten, spindlar, duvor, vad som helst, men snälla låt mig slippa prestationsångest.

Åh.

Imorgon ska vi i alla fall ut och hitta på något, kanske bättre än att bara sitta framför mac:en och 'tvångskika', haha.


mitt-i-natten-frizz

Kommentarer
Postat av: sofiee

sofie likes din mitt i natten friz, så snyggt har jag inte ens det på dagen! :O haha

2010-09-30 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0