bildmytoman

Här sitter jag och sprider tomma löften i bloggen. Att lova bilder från Hari Raya firanden och sedan inte ta några. Snart kommer ni i bloggen tro att jag är en mytoman, men jag är bara en väldigt glömsk person :(

Men ja, det var i alla fall väldigt intressant, mycket god mat, alldeles för mycket folk, men trevligt folk i alla fall. Det var hemma hos en indonesisk familj Akiras föräldrar känt sedan de flyttade till Malaysia tror jag. Men vi stannade nog bara en timme eller så, eftersom att det var öppet hus så det kändes som att alla de kände vällde in på en gång.

Så här sitter jag utan några som helst bilder från helgens firande, bortsett från detta tomtebloss som jag verkar ha prioriterat att ta bild på i fredags...


Mobilkameran kommer minsann till nytta ibland, den med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0