zombie shoot

För kanske en och en halv månad sedan så hjälpte jag min skolkamrat Sas med ett photo shoot inför hans slutprojekt. Han hade tryckt upp en massa t-shirts med tema 'Thriller Night', tror det handlade om kanske 10 olika designs, inspirerade av gamla skräckfilmer.

Min insats var att bli sminkad som en zombie - eller almänt sargad person - på både ansikte och armar, och sedan stå och posera lite tufft i ett skitläskigt, övergivet gammalt hus nära campus.

Detta tog plats under kvällstid, och vi fick bryta när fladdermössen blev allt för många och nästan flög in i en. Och så tyckte någon att de såg en orm utanför med. Härligt.

Som tur var fick de tillräckligt med bilder, som sedan användes när man ställer upp sitt 'slutprojektsbås' (eller vad man ska kalla det) som visas under examensdagen. Tror de användes i broschyrer och liknande som han trycke upp.

Men till saken, jag har alltså nyligen blivit taggad i dessa bilder på facebook, så jag tänkte att jag lika bra kunde lägga upp dem här med.


'By Blood We Are Bonded'

'Friday the 13th'


'Count Dracula'


'Frankenstein'
( Där det gröna trycker för övrigt lyser i mörkret, coolt eller coolt? )

PS: Det är han själv som stått för all sorts redigering och så - jag står bara för posen, hehe.

Kommentarer
Postat av: Elin

söta du, du har passat in på halloween frirandet här hemma som står för dörren!

2010-10-26 @ 20:39:16
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/
Postat av: Lucas

Lolol! Du ser för"skräck"lig ut!

Topmodel Malaysia LOL!

Ge maij franke-troejan!

2010-10-26 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0