trudilutt-godis

På fredag är det helg, enligt mitt schema. Så jag har såklart fortsatt där jag avslutade dagen igår, med sims och snacks, hehe.

Vi har hittat ett Jusco (typ som Ica) vid Midvalley där typ halva affären består av japansk mat och snacks. Det bor ju ändå en del japaner i Malaysia så det är kanske där de shoppar då, och nu gör även jag och Akira det då vi båda älskar allt som har att göra med japansk mat.

Fast jag fastnar ju ganska snabbt vid Pocky-avdelningen som vanligt, haha. Fast jag köpte också hem en massa andra snacks för att testa och just nu blev det Fue Ramune, ett sött liten donut-format godis. Fast det roliga (tycker jag) är att man kan blåsa genom det lilla hålet och framkalla ett litet fågel-liknande visslande ljud.

Skitkul tycker jag, skitstörigt tycker Akira :p


Man kan även kika igenom hålet... som med alla andra hål, hoho :)


Och så vissla! Försöker vissla en fin trudilutt för bubba medans han himlar med ögonen :|


Ikväll ska vi iväg och äta på restaurang Tarbush så lilla mascaran har åkt på.

Så det blir minsann inte att lata sig hela dagen, så både finkofta och mascara har åkt på, och så har man minsann kammat igenom ruffset.

Tarbush är förresten en libanisisk restaurang, så det blir nog första icke-asiatiska maten ute på ett tag, spännande. Har kollat igenom menyn att de har någon fancy sorts falafel, så det ser jag fram emot enormt mycket (FalafelLover4lajf).

Nä, får passa på att simsa lite till innan vi beger oss :p

Kommentarer
Postat av: Emelie

oh i love libanesisk mat :D yummy yummy!

2010-10-22 @ 14:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0