sen lördag

Det blir ett lite sent lördags-inlägg, nu innan jag sticker till skolan och har lite tid över. Har haft en seg söndag utan mycket internet, men passar på nu i alla fall :)

Jag och Akira stack ut hela dagen, det blev lunch på Pavillion food court, sedan bio - eat pray love, innan vi stack till BB Plaza för att möta upp hans gamla vän från Sydney. Så det blev både quality time för oss och så fick jag träffa nytt folk, alltid härligt när man kan kominera de två.

Filmen, som var vår första chick flick på bio, fick jag tvinga Akira att gå med mig, och han bara tjatade om att han säkert skulle somna inne i salongen. Men vad fel han hade, och vilken tur att jag drog honom med mig då vi båda älskade filmen, både handling och omgivning. Sååå härlig.

Och hur fint var det inte på Bali? Hoppas verkligen att jag kan åka dit med la familia när de kommit hit på min examensdag :)

Blev några bilder, mest på mat dock, men jag tänkte visa hur Pavillions food court ser ut eftersom att det är ett ställe vi besöker så pass ofta. De har det mesta inom mat, och det är ju ett av mina stora intressen för dem som inte redan visste det, haha.


Pavillion Food Court.


Igen.

Och igen.


Akiras lunch, en matvariant av morotskaka (vet absolut inte hur jag ska beskriva det, får googla senare) som smakade hur gott som helst. Men här ser man bara den tunna omeltten ovanpå så klart... :|


Min lunch, tarts. Haha, var inte så hungrig men de var hur goda som helst.


Pojkvän :)


Bar klänning för första gången på väldigt länge, en snäv, randig sådan från Forever 21.


Middag på världens godaste Nasi Ayam shop, utanför BB Plaza. Tofubitarna till höger på tallriken är också något jag kan drömma om på nätterna, helt fantastiska :)

Ooooh mat, nu ska jag springa och se om jag hinner slänga i mig något innan jag drar iväg till skolan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0