miss busy

Ojojoj vad man har fullt upp i helgen. Håller ju på med min vinflaska som ska vara färdig på Onsdag, men nu visar det sig att min klasskamrat bokat fotostudion på måndag så att vi kan fotografera inför ondagens presentation, så jag måste bli färdig idag så att jag kan gå och ordna all utskrift och så imorgon.

Och så har jag en massa tigrar att designa med. Eller en massa, men 3 i alla fall som ska tryckas på vykort, temat är ju mot utrotning av tigrat, så min titel är 'save our stripes' och så kommer jag att fokusera på bara ränderna och blablabla...

Jag har i alla fall tagit en paus och stått och gjort en sen lunch, samosas med morotstavar och thai sweet chili sås. Hur gott och enkelt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0