idag har jag lyxat till det

...med en skål flingor och mjölk till lunch. Lyx? Ja numera blir det ju det.


Detta eftersom att ett normalstort paket flingor här kostar mellan 30-45 kr. Ett vanligt paket special K kostar 30-35 kr bara det, vilket ni kanske inte tycker var någon big deal, men när man kan få ett riktigt skrovmål för 10-15 kr annars så känns det drygt att punga ut 40 kr på ett paket flingor.

Men men, nu har jag i alla fall unnat mig en skål Fitnesse med honung och mandel, och snart blir det gym med bubba. Så det blir en riktig hälsodag för min del, det var ett tag sedan sist. Och jag får passa på idag eftersom att det blir en riktig gottis-dag imorgon :p

Eller ja, inte gottis som i godis, men det blir bio med bubba och så BB Plazas Nasi Ayam (Chicken Rice) som även serverar världens godaste tofu, alldeles krispig utanpå och mjuk innuti. Åh jag saglar bara jag tänker på det, det var några månader sedan vi åt där nu, så det blir säkert en massa mat.

Ska också försöka hitta intressanta flaskor till mitt glögg-projekt, var jag nu ska leta efter det...

Nä, gym-dags för min det. Sedan kan jag lata mig med tv-spel resten av dagen, med gott samvete, hoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0