hemskt mycket hej


Sitter i skolbiblioteket, smått ballögd, ser smart ut ändå.

Här sitter jag i skolan.
Igen. Hehe, det blir mycket skola nu, men jag ska försöka skriva om roliga saker med.

Som igår, då smsade vår vän Pan om att det var kulturshow på deras gamla skola här i Kuala Lumpur. Klockan var åtta på kvällen och vi var på BB Plaza för att köpa ett PS3 spel till Akira. Castlevania hete det, men det är nog jag som spelat det mest hittills :P

Så ja, vi stack dit och det var faktiskt väldigt trevligt. Det var utbytesstudenter från Australien, som tillsammans med indonesiska elever hade show, spelade musik, dansade och sjöng osv. Akira gick ju på en indonesisk skola när han gick låg- och högstadiet. Men det var en jättetrevlig kväll i alla fall, många av de australienska eleverna kunde redan prata lite bahasa, och spela indonesiska instrument.

Akira tyckte att jag skulle gå upp med, och sjunga Nidji, ett band jag alltid går och nynnar på, men hallååå det var ju inte min show. Annars hade jag :) Hoho.

Jag hade med mig kameran, men jag tyckte att mina bilder blev så fruktansvärt dåliga. Ska lägga in dem på macen ikväll så får vi se om det blev något bra eller inte. I så fall så hamnar de kanske i bloggen.

Nä, nu börjar min lektion om en timme (kom hit för en timme och 20 min sedan för att lämna in en CD till min lärare) så jag får väl försöka hitta något bra tidsfördriv online. Hade lätt suttit och spelat facebook spel annars, men i och med att jag sitter i biblioteket så går det inte att dölja så bra.

/Nörd-Ida.

Kommentarer
Postat av: Mams

Hejhej.

Det måste ju finnas ngt du kan fördriva tiden med, lite skolarbete kanske!!!

Lav u, Miss u

2010-10-07 @ 11:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0