första skoldagen

Woop woop, här sitter jag och njuter i skolans mac-room. Varför njuter jag? Mja, kanske för att jag precis haft terminens första lektion, vilket betyder nya ämnen, nya tag.

Eller kanske för att jag hittat en perfekt sittplats precis mellan de två aircons som annars brukar tortera mig rätt bra, här når de mig inte på samma sätt liksom.

Kanske är det för att lektionen bara varade i 30 minuter och att jag nu kan sitta och chilla en stund.

Eller så är det för att taxiföraren i morse kände att han behövde påpeka att jag var väldigt lik Avril Lavinge när han såg mig i backspegeln.

Eller nej, det var ju inte så jäkla kul. Jag blev ganska nervös med tanke på att han med sådan förvrängd syn körde taxin jag satt i.

Ni kan ju avgöra själva med en liten bild jag tog i morse medans jag gjorde mig i ordning (körde på att spegla mig i camen då jag hade bättre ljus där).

Jaaaja men nu ser jag ju likheten... hm... kanske... eller... va... nej.

Kommentarer
Postat av: Elin

vilka underbara slingor du har i håret! Skit snygga ju!

2010-10-12 @ 09:51:41
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0