flashyflash

Har inte uppdaterat så bra, har varit trött, höhö.

Men för er som är intresserade av att se hur mitt lilla flash projekt såg ut så kan ni klicka här:

Flashyflash!

Gjorde en hemsida för Lomo kameran Fisheye One Blue Pearl. Och nej, Adobe Flash är inte mitt starkaste program, men jag hade väldigt kul när jag jobbade med det, och nästa gång skulle jag vilja göra något mer proffsigt, och lite mindre Ida-igt.

Färgglatt, barsnligt, you name it, och så ser det hela lite ofullständigt ut, men bara introt tog mig ganska många timmar att skapa, så jag har i alla fall lagt ner tid på det, även om det ser lite vual lätt ut :p

Ni kan klicka på de blå ikonerna jag skapat i Illustrator, de som ni kan se i Main Menu, liksom ett litet blått öga, kamera, osv. För att komma tillbaka till Main Menu så klickar ni på den lilla Back-ikonen som kommer att synas nere i höger hörn.

För er som har ork och lust, men som sagt, jag har aldrig påstått att det ser särskilt bra ut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0