eeda @ school


Söt-posen åkte fram, hehehe.

Nämen!
Här sitter ju jag. I skolan. Igen.

Ja men annars då, livet rullar på som det ska, hoho.

Har precis haft lektion i Packaging Design. Ganska roligt, så länge jag får jobba genom datorn. När det kommer till att vika, klippa och klistra så är jag kass. Ush, jag verkligen avskyr det, det blir aldrig som jag vill. Ok att man alltid gillat att typ... 'pyssla' och så. Men när det kommer till sånt här... Blä.

Vi hade i alla fall en övning på 30 min som vi ska upprepa varje vecka. Den här gången designade vi 5 vinflaskor, utifrån text som läraren fört över. Så det gick liksom ut på att leka med typografin. Sedan visade hon upp allas 'verk' på stora skärmen och så fick vi ge kritik och hela det.

Tur att det var anonymt, hoho. Nä, det gick faktiskt bra, mycket bättre än jag trott.

Precis som redovisningen vi hade innan det. Jag och en kille hade redovisning om 'the history och packaging design'. Redovisa är ju vad det är, man glömmer vad man skulle säga, men rabblar på ändå, haha. Men det gick bra, trots att mitt larm på mobilen gick igång under min egna redovisning. Smidigt.

Nä om man inte skulle ta och slå ett öga på dagens lunch. Eller så får det bli något från menyn, hungrig är jag i alla fall.

I storögat kan man skymta sömnbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0