det blev inte tarbush

Men däremot så blev det Tony Roma's inne på Pavillion :)

Tog även med mig en systemkamera utan batteri, för det låg nämligen på laddning inne på Akiras rum. Mucho smidigt. Meeen jag tog i alla fall bilder ändå, med mobilen, så de kommer här:


Tranbärsdryck åt Ida :) (ja ni får ursäkta kvalitén på bilderna...)


Sedan delade vi på maten. Det blev bland annat ceasarsallad med lax.


Och så Tony Roma's platter, alltså små bitar av det bästa ungefär :p


Favoriten som vi även åt på min födelsedag, ett berg av lökringar på riktiga lökskivor.


Potatishalvor med smält ost och soltorkad tomat, söta buffalo kyckilngbitar (ej vingar eller lår dock) och så tre goda såser, vitlök, thai och bbq x thousaind island blanding. Det blev väldigt mycket mat att ta hem eftersom att vi inte orkade äta upp allt (förväntade oss inte så stora portioner).


Pojkvän ♥ och jag lurade på honom ett halvt leende, hehe.


Och så var en suddig Ida där. Min pojkvän har inget intresse för foto, märks det? Haha.

Sedan vi kom hem har vi haft filmmys med How to train your dragon, och nu har bubba gått och nannat medans jag bloggar med Madagascar 2 som sällskap. Eller vad titeln egentligen är. Flykten från, eller flykten till? Aja.

Imorgon blir det Shah Alam, Akiras föräldrar är ju bortresta, en i Thailand och en i Japan så vi måste dit och se till helghuset lite. Kanske blir det en runda till Sunway, det får vi se. Åker relativt tidigt i alla fall så jag får väl joina sömntutan. Pusshaj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/october/utkast-okt-6-2010.html#comment



Va super gärna med i min goodiebagtävling, :) har även många andra tävlingar i bloggen. Trevlig Lördag! :)

2010-10-23 @ 09:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0