bläckis-fight

Skithelg. Skituppgift. Ja det har strulat dig lite med glöggflaskan, så jag hoppas på att jag kan fixa allt imorgon på morgonen innan det blir dags för photo shoot. Annars vet jag inte hur jag gör.

Har i alla fall haft lite tid över åt att hjälpa Akira med att färglägga en t-shirt design han gör åt ett australiensiskt band. Designen var en enorm, elak bläckis som brottas med två hajar.

Han ska skicka två versioner eftersom att vi han inte kunde bestämma sig för vilken som blev bäst. Så det blir lite valmöjligheter för bandmedlemmarna istället.

Men så här såg de ut i alla fall, tagna med mobilkameran:

Och ja bläckisen har typ spindelögon? Jajaja jag färglägger bara :p

Bilden får för övrigt bara innehålla 5 färger,
så det blev (exempel bild nr 1) ljus-/mörklila, ljus-/mörkblå och vit. Det svarta räknas som tröjan.

Fick jobba lite med photoshop vilket var ett tag sedan nu, blir med illustrator hela dagarna...

Kommentarer
Postat av: Thidan

Väldigt snyggt! Snyggt färgval!

2010-11-01 @ 18:51:48
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0