20/10 2010


Bra start på dagen, hähä.

Idag är det onsdag. Då har jag full dag i skolan, från 9 på morgonen till 6 på kvällen.

Inte drygt alls.

Men idag är också en speciell dag, och inte bara för att det är 20/10 2010.

Det är min padres födelsedag!

Min käre far har blivit ännu ett år klokare, och jag är inte där för att fira, precis som alla andras födelsedagar, så här får han den dyrbaraste gåvan av alla. Ett litet födelsedagsinlägg :)

Hehe skämt å sido, det får ju bli ännu en malaysisk batik-skjorta när jag kommer hem till jul :D

Den du!

Kommentarer
Postat av: thidan

Åh gud. Blev sjukt sugen på mjölk med cornflakes nu. Gött!t

2010-10-20 @ 15:30:27
URL: http://thidan.blogg.se/
Postat av: thidan

Tack! Trodde inte jag själv skulle våga. Hade helt normalt hår innan. Men är jättenöjd :)

2010-10-20 @ 21:30:46
URL: http://thidan.blogg.se/
Postat av: Paps

Oh ja en malaysisk skjorta, kanon, jag är så glad att jag visslar utan kakor. Ta en med långa ärmar.

2010-10-22 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0