10/10/10

Har haft en riktigt slapp söndag, och har faktiskt inte hittat på mycket alls. Men nu vid midnatt fick jag i alla fall prata med hela härliga familjen som var samlade hos mams och paps.

I nästan en hel timme varade samtalet och jag fick pratat med både föräldrar, morbror, mormor, bror, svägerska och så fick jag höra små bebisljud på det :)

Det gjorde i alla fall min söndag. Men nu är klockan mycket och imorgon börjar en ny skolvecka, så det blir sängen som kallar så fort jag är färdig med min favoritklubba. Supernyttigt midnight snack ju.

Problemet är bara att den tar dubbelt så lång tid att sluka än en vanlig klubba :p



Chupa Chups Twice. Finns även med melonsmak, men choklad/vanilj är favoriten :)

Kommentarer
Postat av: Mams

Tack för en trevlig pratstund, pengar för cab/credit insatta, lav u

2010-10-10 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0