torsdagsupdate

Flaskan gick hem, yaay. Skönt, då var ju det avklarat. Fick några tips som jag kan jobba på innan jag använder den i min portfölj, men annars verkade läraren nöjd - och då är även jag sjukt nöjd.

Annars då, sitter och har paus i Advertising Design just nu, har precis lämnat in ett projekt där vi skulle göra ett event booth/eventbås i 3D för läsk. Jag gjorde Dr Pepper, så bilder på det kommer kanske upp senare.

Har precis pratat med min skolkmrat Tanya, som kollat på 'the girl with the dragon tattoo' eller män som hatar kvinnor, som den heter på svenska. Jag har ju själv inte sett dem än så hon ska föra över den till mig så kan jag se dem med Akira med engelsk eller indonesisk text. Tydligen så var det en fantastisk film, fast hon verkade förvånad att den var så ocensurerad, haha.

Men nu har läraren kommit tillbaka så lektionen fortsätter ett tag till och sedan ska jag ta tåget hem. Eller LRT som det så fint heter. Alltså de små tågen/spårvagnarna som går under marken, eller högt ovanför. Kan fota ju, om det skulle va intressant att se.

Sedan ska jag tupplura när jag kommer hem, mmmmhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0