save our stripes 1

Jajaja, nu har jag satt morrhår på första tigern så här kommer bild på den.
Och mitt tema är som sagt 'save our stripes', så jag lägger fokus på ränderna som vittrar bort på 3 olika sätt. På den första (ovan) så spricker ränderna, och smulas liksom sönder.

Senare så kommer de att bli vykort, frimärken, poster och kanske pins om de ser bra ut i så pass liten storlek. Vi får se vad jag bestämmer mig för, men vet redan nu att det kommer att bli vykort och frimärken, på min lärares begäran.

Logon kommer också att finnas med på bilderna, missade att lägga på den precis.

Kommentarer
Postat av: Elin

då väntar vi på en zebra härnäst eller? ;)

2010-11-10 @ 13:46:29
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0