kuala lumpur

För ungefär ett år sedan så hade jag ämnet digital fotografi i skolan. Den första uppgiften var, om jag minns rätt, att man skulle fotografera något som var typiskt Malaysia.

Detta var nog absolut svårast för just mig att lyckas med denna uppgift. Varför? Jo för att precis ALLT jag fotade var ju typiskt malaysiskt för mig, allt det jag aldrig hittat hemma, speciellt maten, frukter, religiösa platser, folk, skoluniformer, gator osv. Men det var inte riktigt det min lärare var ute efter.

Så just nu så kikade jag på gårdagens bilder så kände jag att det här känns nog ganska typiskt Kuala Lumpur för mig numera.


Höghus, tropik, trafik (mopedjävlar) och monorail är ju vad jag ser varje dag trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0