hippofant

Något som är lite roligare än all magont och skolarbeten som ska bli färdiga, är dessa små linsbehållare jag hittade idag :)

Inte så tydligt i camen, men det är en liten turkos hippo och grön elefant :)

Så cute! Så blir man lite gladare när man ska sätta i eller stoppa tillbaka linserna :)

Jag och Akira stack till ett litet köpcentrum för att äta middag tidigare idag, och då passade jag på att kika in hos en optiker för att köpa nya linsbehållare. Jag hade tydligen missat det när jag var och hämtade upp linserna sist. Och jag har lite utav en linsbehållare-fobi om man använder dem för länge. Känns inte så fresh och jag är rädd att jag ska få amöbor i ögonen.

Amöbor. Urk, min stora rädsla sedan dagen då jag började använda linser.

Men så hittade jag dessa söta, de hade hur många färger som helst, och två till djur, en groda och en fisk. Så det blir kanske de två nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0