godkväll, eller inte

Idag kom jag hem från skolan klockan 20.20. Alltså nästan halv nio på kvällen.

Då hade jag vandrat en bra bit i regn + lrt (litet tåg) + byte, ännu en lrt + taxi hem. Sedan däckade jag ganska snabbt i säng efter att ha svamlat om skolarbeten och tvättmedel en stund. Sedan så vaknade jag två timmar senare för att bara slappa lite till, plocka lite grejer osv. Sedan så blev det dags att ta fram macbooken och kika lite på mina skolarbeten, och vad händer?

Jo, jag har lyckats glömma min laddare i klassrummet.

Detta betyder att:

1. Om jag inte lyckas vakna tidigt för att sticka dit imorgon bitti så kan någon annan bestämma sig för att adoptera den (precis som med mitt usb sist).

2. Kan absolut inte plugga ikväll. Eller något annat dator-relaterat. Alls.

Ja utom det här blogginlägget då, samtidigt som jag desperat försöker se om någon på min facebook har lektion där imorgon bitti.

Fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0