14h

Det senaste dygnet har jag sovit ca 14 timmar. Undrar om jag börjar bli sjuk?

Skönt att vila ut, synd att slösa bort livet på sömn hoho. Men jag fick i alla fall komma ut i 'friska luften' (som oftast inte är så himla frisk här i trafikstockningarnas huvudstad) och äta en god hamburgare. Den var gjord på malaysiskt Ramlee kött, vilket är mitt absoluta favoritkött när det kommer till burgers. Önskar att jag kunde ta med mig ett gäng hem, men känns inte så fräsht eller säkert när det kommer till frysvaror hehe.

Fick också prata med min käre bror och Maria på Skype, och så fick jag en liten stund med Noah med, Liam låg och sov :)

Fast Noah sa inte så mycket, det brukar man ju inte göra när man är 6-7 månader, men han skrattade glatt enligt Lucas. Så jag är nöjd hähä.

Annars har jag jobbat lite på mina tigrar inför min tiger-kampanj i skolan, tror jag nämde den innan? Save our stripes heter den i alla fall, 2 är relativt klara, men den tredje saknar nosparti. Så fort jag är klar med det blir det väl någon bild.

Kan lika bra jobba på det nu, hur ska jag kunna somna inatt liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0