Xpress yourself

Nä dags att muntra upp bloggen :)

Minns ni helgen då jag inte hade något internet? Jag hade ju lite tid över att plugga och spela spel och sånt, haha, och så utforskade jag ett program jag laddat ner till telefonen för ett tag sedan. Xpress sketch heter det, och det är et rit-program, typ som paint,  fast man kan ställa in transparenta penslar, så att det kan bli lite graffiti-style om man har tur. I början använde jag det bara åt att skriva/rita roliga meddelanden åt Akira, och att skriva ner typ parkeringsnummer och sånt. Men nu har jag börjat utforska och lära mig, och det är ganska kul om man liksom har en stund över :) Här är de bilder jag ritade under tiden mitt internet var nere:

 

 

Min första, när Akira bad mig rita en ny Street Fighter figur :p



Nummer två tyckte han såg ut som Haley Williams?



Ett öga, hö hö.



Grön flicka med rosor.



Blubb blubb!

 

Jag vet, den sista blev ganska ful haha. Nä, dags att koppla av, imorgon är en ny dag med nya tag :)


Kommentarer
Postat av: e

SÅ FINA!! :O Så kan jag inte rita, what so ever!



Är det i telefonen? Hur funkar det liksom?



/Imponderad :)

2010-05-12 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0