tyar icke

Nej nu tyar jag inte längre! Tycker jag är ett härligt uttryck. Och beskriver hur det kliar i mina fingrar just nu när det kommer till min swatch-design. Hade tänkt visa er nu trots att jag inte lämnar in det förrens om 2 timmar + att jag ju så säkerligen kommer att behöva skriva ut igen (hejdå ytterligare 120kr) eftersom att jag glömt att sätta beskrivning och text på bilden. Skitbra ju. Meeeen, här kommer den i alla fall :)

Swatch klockdesign/poster á la Ida. Ramen är för bloggen, ingår ej i min design dvs.


Inspiration? Hår och händer? Haha, jag vet faktiskt inte, fick en idé bara om att jag ville ha med stora röda lockar av hår att pryda remmen med, ett ansikte mitt i klockan, och sedan kom liksom händerna efterhand då jag ville krydda till bilden lite. Blir ju genast lite speciell. Men ja, jag är skitnöjd, får invänta och se vad läraren säger, för det är ju det som räknas. Efter min åsikt då :)

Undrar vad jag ska äta till lunch idag, hjälp mig välja mellan claypot yee mee eller nasi lemak? :O

Kommentarer
Postat av: LA

När denna kommer i produktion vill jag ha en till Maria! :) Riktet kewl!

2010-05-27 @ 23:09:48
Postat av: ida

hahaha kommer den till produktion så blir maria först med att få en :D

2010-05-28 @ 06:57:37
URL: http://eedasaurus.blogg.se/
Postat av: Fie

du är grym idahoe! riktigt snygg och orginell :) :)

2010-05-30 @ 12:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0