trött.

Har gått och blivit sjuk.

De senaste dagarna har jag pressat både kropp och sinne att orka bli klar med allt för många/stora uppgifter på kort tid. Nu gav kroppen upp, och jag däckade i sängen så fort jag kom hem och har sedan varit yr och haft feberdrömmar. Skitjobbigt. Men ingen feber i alla fall, så länge den håller sig borta så är jag glad. Jag har i alla fall bestämt mig för att ta en vilodag imorgon, trots att jag kommer att missa en full dag. Dock missar jag inget viktigt, utan bara visa framsteg och jobba på, så det kommer jag att få göra genom mailen. Orkar bara inte med ännu en natt utav stress att hinna bli färdig med projekt just nu. Det får bli att vila ut en dag tidigare och sedan jobba på imorgon när jag ändå är hemma. Ingen stress, bara göra så mycket jag hinner och sedan maila in det.


Ikväll behöver jag en paus.

Hoppas inte att man klassas som en quitter nu bara :|


En god nyhet är i alla fall at korten från min mams och mormor kommit fram. Så fina så, hur kan man inte bli lite gladare utav en sådan sak? Dem kan jag visa lite senare, nu blir det nog en tupplur, hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0