torsdagsmys

Känns som lite tjuvstart när ni där hemma smsar och har er redan nu :p
Lulle och Ellie var först, well done dudez!
Vad mysigt att fylla å egentligen, plötslgt minns alla på ens facebook att man finns haha, man får massage från pojkvännen utan att han stönar, och man får gotta sig med riktigt onyttiga sötsaker. Eller egentligen så kan jag be pojkvännen om precis vad som helst nu i ett dygn framöver, och om han tvekar så skyller man på att det är ens födelsedag och då har han inget annat val :) Det är det bästa med ens födelsedag, att det är MIN dag, bara min!
Och alla andra som fyller år 7 maj, men mest min :D

Satt precis på balkonen och delade en Crunchie med Akira, och ja som sagt, lite massage framför TVn. Heaven.


Crunchie crunchie, om nom nom :) Delade den på mitten, snäll jag är på min födelsedag.



Kvällens utsikt, mucho romantiskt om man nu gillar sånt.

Nu ska jag bara lata mig resten av kvällen och ladda upp inför morgondagens konsert, nu vet ju hur långa de är här, varar x antal timmar med en massa olika band, så vi droppar in någon gång vid sju tror jag. Men vi ses innan dess, på das blogg :)
Nu blir det torsdagsmyyyys pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0