söndagen i bilder

Nu vaknade jag mitt i natten igen (dålig vana) och fick lite magont på det, najs ju. Så nu ligger jag och glor på lite Simpsons genom laptopen. Länge sedan jag såg det programmet, saknart hö hö. Ska försöka somna om efter en liten bloggupdate, så här har ni delar av min söndag i bilder:

 

 

Ett av de barnprogram jag glodde på i väntan på pojkvännen.


Brunchen, som jag sa, ostiga bönor, rostat bröd och så stekt ägg på det, mumma ju.


Frukostmuggarna - som det alltid se ut, Akiras till vänster, min till höger :)


Födelsedagskorten som jag missade att visa upp, från familjen till vänster, från mormor

till höger. För att jag är en prinsessa, haha det ni :D


Innuti - hjärtan och blommor och fina ord ju :)


Mumsigt snack som man får unna sig ibland, Cadbury är min absoluta favorit när det

kommer till choklad.


Och eftersom att jag stod för frullen så gjorde Akira middag, blev det vanliga, ris och

corned beef, jag tröttnar aldrig :D



Nu ska jag försöka somna om, och det börjar väl bli dags för er med snart, skillnaden är bara att ni har skola/jobb imorgon, och det har inte jag ;) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0