sömntutan

Hej blogg!

Ja, jag tänker absolut inte sluta skriva blogg om någon trodde det.

 

Idag har jag sovit. Sovit, sovit och sovit. Det är allt. Eller nej, när jag varit vaken så har jag tittat på Tomas Cup. Malaysia har spelat bra. Och så har jag ätit en skål ananas till lunch, och middag blev ris, soppa och potatisplätt. Har varit inne hos den nya kliniken på nedervåningen, och där fick jag huvudvärkstabletter och ett mc (till skolan) men jag bestämde mig för att slopa tabletterna och sova bort all värk och yrhet. Om yrhet är ett ord. Det är det nog inte. Jag har säkert sovit 14 timmar i sträck, så just nu lider jag inte av sömnbrist precis. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, inte sova mer för tillfället i alla fall, och heller inte plugga.

 

Men jag fick ett mail av min lärare precis. Hon är jättegullig, frågade hur det är med mig och undrade varför jag inte kom på lektion. Berättade att hon kommer att vara borta och att nästa lektion är inställd, hon kan inte checka mailen heller, så hon hoppas att jag kan jobba på egen hand, och välja en ny, lättare tracing om jag vill. Det vill jag. Det finns inget jag vill så mycket nu som att välja en ny bild. Så nu känner jag hopp igen. Det kommer att gå bra det här, får börja jobba på igen som vanligt imorgon, bara det att jag får tänka på att prioritera mitt välmånede den här gången. Och sömn. Aldrig mer ska jag sitta uppe som besatt för att göra klart projekt om nätterna.

 

Men nu kom pojkvännen och bad mig komma in i vardagsrummet för att fortsätta glo på badminton med föräldrarna. Så det får jag göra nu. Hej med er.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej. Kom inte fram till om man kunde svara på kommentarerna i bloggen, kan man det!? Fattar 0 :D stolt över att jag i alla fall fått till två inlägg =D men jag svara här istället tänkte jag ! det tar en litenstund :P haha ett par, fyra timmar kanske + torktid :D så en liten stund :P haha Saknar dig med! kom hem och mys med mig!

2010-05-14 @ 08:51:08
URL: http://handmadebyangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0