plugghelg

Hej blogg och folk!

Förlåt för min blogg-frånvaro i helgen, men ni kan ju säkert lista ut anledningen. Ledtråd? Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg och åter plugg! Sedan har jag inte gjort något speciellt som varit värt att blogga om, men största anledningen är tyvärr plugg. Rolig helg eller? Ja om man nu gillar det man pluggar :)

Jag hade världens märkligaste drömmar inatt, och ganska läskiga med. En var med typ ett spöke/ande i form av en ung flicka som spelade piano i mitt rum varje natt om jag sov ensam, och mitt rum befann sig plötsligt på en stor skrämmande herrgård. Och om jag satt i 'hennes' fåtölj i rummet så blev hon skitsur och skakade om rummet. Typ en liten jordbävning. Inte världens läskigaste dröm, men man är ganska glad när man vaknar upp breviv pojkvännen istället för alldeles ensam i mörkret. För det tar alltid en sekund eller två för mig att vakna upp ordentligt och inse vad som var en dröm och inte. Sedan fortsatte det med varelser och skit hela natten, men jag sov relativt gott ändå.

Trots det så har jag sett fram emot klockan halv nio hela dagen, då är det äntligen dags för programmet 'Ghost Adventures' som jag till och med satt alarm på mobilen varje vecka så att jag inte missar! Nu verkar det tyvärr inte som att vi kommer kunna se det eftersom att Akiras föräldrar bjudit med oss ut för att äta på Hartamas Square, vilket var riktigt länge sedan sist. Så att missa ett avsnitt får jag väl överleva. Och efter god mat blir det... mer plugg! Ha! Jag kommer aldrig undan! :O Vill bara bli klar juuu... Bara fyra veckor kvar av terminen, en vecka kirtare än alla andra eftersom att jag kommer att 'balik kampung' vilket betyder att åka hem till byn. Alltså min by då, Limhamn, Sverige. Ska bli najs, men som sagt, det blir lite extra plugggguguguggg.

Nej men nu ska jag göra mig i ordning lite, tror att vi far ganska snart, om nom nom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0